button-Niedecken-songs.gif (3862 Byte)

Stellt üch vüür
Von der Maxi-Single "Bläck Fööss & Fründe", 1989

Stellt üch vüür, 't jööv keine Himmel. Versöökt et ens, deat es janit schwer. Un keiner däät met der Höll drohe, 't jööv övver uns nur't Stäänemeer. Stellt üch en Welt voll mündige Lück vüür. Traumhaft, wie dat wöhr. Stellt üch vüür, et jööv kein Grenze. Dat ess wirklich simpel, saach ich üch. Nix, wo mer killt oder stirv vüür. Kein Religion, die uns belüsch. En Welt voll freie, stolze Minsche, en der keiner mieh vüür'm andere krüsch. Vun mir uss nennt mich ruhig Dräumer. Ich weiß, dat ich nit der einzige benn. Doch eez, wenn ihr och all met ahnpackt, kann die Welt ens paradiesisch sinn. Stellt üch vüür, Besitz wöhr nit mieh alles. Ich wöss jähn, ob ihr sujet künnt. Kein Gründe mieh für Neid un Hunger. Jeder wöhr jedem singe Fründ. Hey, stellt üch bloß ens uns ahl Ääd vüür. Uns Ääd – wie dat wöhr!! Vun mir uss nennt mich ruhig Dräumer. Ich weiß, dat ich nit der einzige benn. Doch eez, wenn ihr och all met ahnpackt, weed die Welt ens paradiesisch sinn.

Stellt euch vor
Übersetzt von Chrischi 1998

Stellt euch vor, es gäbe keinen Himmel. Versucht es mal, es ist gar nicht schwer. Und keiner täte mit der Hölle drohen, es gäbe über uns nur ein Sternenmeer. Stellt euch eine Welt voll mündiger Leute vor. Traumhaft, wie das wäre. Stellt euch vor, es gäbe keine Grenzen. Das ist wirklich simpel, sage ich euch. Nichts, wo man killt oder stirbt für. Keine Religion, die uns belügt. Eine Welt voll freien, stolzen Menschen, in der keiner mehr vor dem anderen kriecht. Von mir aus nennt mich ruhig Träumer. Ich weiß, daß ich nicht der einzige bin. Doch erst, wenn ihr auch alle mit anpackt, kann die Welt mal paradiesisch sein. Stellt euch vor, Besitz wäre nicht mehr alles. Ich wüßte gern, ob ihr so etwas könnt. Keine Gründe mehr für Neid und Hunger. Jeder wäre jedem sein Freund. Hey, stellt euch bloß mal unsere alte Erde vor. Unsere Erde – wie das wäre!! Von mir aus nennt mich ruhig Träumer. Ich weiß, daß ich nicht der einzige bin. Doch erst, wenn ihr auch alle mit anpackt, wird die Welt mal paradiesisch sein.