button-Niedecken-songs.gif (3862 Byte)

Nürburgring
Von der CD "Leopardefell", 1995

Dä Herrjott säht zo Abraham: "Opfer mir ne Sonn!" "Wat sähs du? Ich kann dich nit verstonn!" Jott säht: "Maach!" Abraham: "Wat?" "Kääls wie dich hann ich langsam satt. Waat, wenn ich dich krieje, besste hin!" "Okay, wo soll dat Schlaachtfess sinn?" "Wo't immer ess – om Nürburgring!" Dä Weber's Fuss met singer bloodige Naas hätt om Sozialamp dä Termin verpass. Hä kühmp beim Pitter, kühmp beim Schäng: "Mann, jetz weet et langsam eng!" Dä Pitter säht: "Mann, setz dich endlich hin un hahl de Fress , ich will de Sportschau sinn! Die kütt hück live vum Nürburgring." Mac, dä "Finger", säht zo Lui, dämm King: "Hühr zo, Mann, ich hann dat Wahnsinnsding , un zwar en Fete, do stepp dä Bär, do filze mer uns övver Naach zom Millionär." "Ich gläuv, ich weiß wo", säht dodrop dä King, "un weißte wat? Ich kenn och dä Termin: Karfriedaachnaach om Nürburgring". Un die fünfte Doochter uss der zwölfte Naach wirf ihrem Vatter vüür: "Du häss jet falsch gemaat. Luhr mich doch ahn, Mann, ich benn vill zo blaß un usserdämm: Woher's die Jüddenaas?" Dä Vatter stöhnt: "Dat hann ich kumme jesinn. Stemmp, häss Rääsch: Du bees'e Findelkind. Kohms uss der Kurv jefloore, om Nürburgring." Dä Pinselquäler mäht e lang Jeseech: "Vun welchem Zung brich mer 'ne Weltkreech? Un usserdämm, wie weet dat plakatiert? Un die Regie: Wer kritt dat inszeniert? Ejal, als eeztes bruch mer en Tribün. Dä Rest, dä soll dann nit mieh ming Sorch sinn. De Hauptsaach ess: Dat läuf om Nürburgring."

Nürburgring
Übersetzt von Chrischi 1998

Der Herrgott sagt zu Abraham: "Opfer mir einen Sohn!" "Was sagst du? Ich kann dich nicht verstehen!" Gott sagt: "Mach!" Abraham: "Was?" "Kerle wie dich habe ich langsam satt. Warte, wenn ich dich kriege, bist du hin!" "Okay, wo soll das Schlachtfest sein?" "Wo es immer ist – auf dem Nürburgring!" Der rothaarige Webers mit seiner blutigen Nase hat auf dem Sozialamt den Termin verpaßt. Er klagt beim Peter, er klagt beim Johannes: "Mann, jetzt wird es langsam eng!" Der Peter sagt: "Mann, setz dich endlich hin und halte die Fresse , ich will die Sportschau sehen! Die kommt heute live vom Nürburgring." Mac, der "Finger", sagt zu Lui, dem King: "Hör zu, Mann, ich habe das Wahnsinnsding , und zwar eine Fete, da steppt der Bär, da klauen wir uns über Nacht zum Millionär." "Ich glaub, ich weiß wo", sagt darauf der King, "und weißt du was? Ich kenne auch den Termin: Karfreitagnacht auf dem Nürburgring". Und die fünfte Tochter aus der zwölften Nacht wirft ihrem Vater vor: "Du hast etwas falsch gemacht. Schau mich doch an, Mann, ich bin viel zu blaß und außerdem: Woher ist die Judennase?" Der Vater stöhnt: "Das habe ich kommen gesehen. Stimmt, du hast Recht: Du bist ein Findelkind. Kamst aus der Kurve geflogen, auf dem Nürburgring." Der Pinselquäler macht ein langes Gesicht: "Von welchem Zaun bricht man einen Weltkrieg? Und außerdem, wie wird das plakatiert? Und die Regie: Wer kriegt das inszeniert? Egal, als erstes braucht man eine Tribüne. Der Rest, der soll dann nicht mehr meine Sorge sein. Die Hauptsache ist: Das läuft auf dem Nürburgring."