Bläck Fööss-Bänd
Von der LP "Bläck Fööss - Et ess zwanzig Johr jenau jetz her", 1990

Et ess zwanzig Johr jenau jetz her, un ich muß saare, Lücki: Et fällt mir schwer, mir Kölle vüürzostelle ohne die Fööss. Ald dä Jedanke mäht mich schon nervös. Se ahnzosaare ess mir en jrooße Ehr, die Junge, die he jeder kennt - ohne Strömp un Schoh: Die Bläck Fööss-Bänd. Op bläcke Fööss küüt jetz die Bläck Fööss-Bänd met ihrer Jubiläums-Show. Op bläcke Fööss spillt jetz die Bläck Fööss Bänd. Lehnt üch zoröck un hührt joot zo: Bläck Fööss uss Kölle! Wie schön, üch all zo sinn he. Hück Ohvend weed die Stimmung jrooß. Bei su 'nem nette Publikum, do kann janix mieh passiere. E bunt Projramm für Lück wie ich un du. Entspannt üch jetz, hührt einfach zo. Ich will nit dä sinn, dä die Show ophällt, doch nur noch ein Saach hätt ich jään verzällt: Die fangen ahn met ihrem eezte Leed, dat - wenn ihr metsingt - öm su besser weed. Vill Spaß uns all, rääsch vill Freud. Ich weiß, dat ihr die Leeder kennt. Ohne Strömp un Schoh: Die Bläck Fööss-Bänd.

Bläck Fööss-Bänd
Übersetzt von Chrischi 1998

Es ist zwanzig Jahre genau jetzt her, und ich muß sagen, Leute: Es fällt mir schwer, mir Köln vorzustellen ohne die "Fööss". Schon der Gedanke macht mich schon nervös. Sie anzusagen ist mir eine große Ehre, die Jungs, die hier jeder kennt - ohne Strümpfe und Schuhe: Die Bläck Fööss-Bänd. Auf "bläcken"(nackten) Füßen kommt jetzt die Bläck Fööss-Bänd mit ihrer Jubiläums-Show. Auf "bläcken" Füßen spielt jetzt die Bläck Fööss Bänd. Lehnt euch zurück und hört gut zu: Bläck Fööss aus Köln! Wie schön, euch alle zu sehen hier. Heute Abend wird die Stimmung groß. Bei so einem netten Publikum, da kann gar nichts mehr passieren. Ein buntes Programm für Leute wie ich und du. Entspannt euch jetzt, hört einfach zu. Ich will nicht der sein, der die Show aufhält, doch nur noch eine Sache hätte ich gerne erzählt: Die fangen an mit ihrem ersten Lied, das - wenn ihr mitsingt - um so besser wird. Viel Spaß uns allen, recht viel Freude. Ich weiß, daß ihr die Lieder kennt. Ohne Strümpfe und Schuhe: Die Bläck Fööss-Bänd.