button-Niedecken-songs.gif (3862 Byte)

Will
Von der LP "Schlagzeiten", 1987

Ey, hühr op, Mann, loss die Stöhl doch unge stonn, drieh die Hähn nit öm! Wie? Wer löht sich he jonn? Na un? Dei Schmier kann kumme, 'sch jevv ihr eine uss. E Kölsch un 'ne Korn noch - vürher jonn ich nit he russ. Nur noch eine, Will, un dann beeste mich loss. Maach dat Glas he noch ens voll un wat et koss, dat saach mer morje, maach 'ne Deckel, schriev et ahn, 'sch jonn morje fröh treck noh der Bank. Usserdämm - schött dir och ens eine enn, drink wodrop de wills. Ich drink nit jähn allein: Op die Haie, op der Toni un wenn et sinn muß op unsre schöne Dom un op die Frittebuud vvüüer'm Puff. Wo wohr'sch stonnjehblevve? Midlife-Crisis – stemmp! Schwachsinn – ich kenn keiner, der't met mir opnemmp: Jeistig, körperlich un – Will, 'sch saach dir – em Bett: Fünfmohl locker – jede Wett! Spar dir ding Rootschlääch, ich kenn all Kalendersprüch, ich bruch kein Tips vun dir – e Bier jenüsch. Am Eng en Mark noch, für jet Lalla uss der Box. 'sch drück uns jet vun fröher, jet wat noch richtich joot lossrotz! Mensch, do kenns ming Ahl doch. Hätt's do je jedaach, dat die fähig wöhr – janz einfach övver Naach? Mich opzejevve, mir nix, dir nix – Schluß?! Will, ich gläuv, die ess bestuss. Die weed sich noch wundre, denn su ne Kääl wie mich kritt die en ihrem Alter – un wie die usssüht – nit e zweit'mohl erwisch. Kannste mir ens saare: "Wodrahn hätt et der jefählt? Die hatt doch bei mir alles - vum Fiesta bess zom Täschenjeld.

Willi
Übersetzt von Chrischi 1998

Ey, hör auf, Mann, laß die Stühle doch unten stehen! Dreh die Hähne nicht um! Wie? Wer läßt sich hier gehen? Na und? Deine Polizei kann kommen. Ich gebe ihr einen aus. Ein Kölsch und einen Korn noch, vorher gehe ich nicht hier raus. Nur noch einen, Willi, und dann bist du mich los. Mach das Glas hier noch einmal voll, und was es kostet, das sag mir morgen. Mach einen Deckel, schreibe es an. Ich gehe morgen früh direkt zur Bank. Außerdem, schütte dir auch mal einen ein. Trink worauf du willst. Ich trinke nicht gern alleine: Auf die Haie, auf den Toni und - wenn es sein muß – auf unseren schönen Dom und auf die Frittenbude vorm Puff. Wo war ich stehengeblieben? Midlife-Crisis – stimmt! Schwachsinn – ich kenne keinen, der es mit mir aufnimmt: Geistig, körperlich und – Willi, ich sage dir – im Bett: Fünfmal locker – jede Wette! Spar dir deine Ratschläge, ich kenne alle Kalendersprüche. Ich brauche keine Tips von dir – ein Bier genügt. Am Ende eine Mark noch, für etwas "Lalla" aus der Box. Ich drücke uns etwas von früher, etwas was noch richtig gut losrotzt! Mensch, du kennst meine Alte doch. Hättest du je gedacht, daß die fähig wäre – ganz einfach über Nacht? Mich aufzugeben, mir nichts, dir nichts – Schluß?! Willi, ich glaube, die ist verrückt. Die wird sich noch wundern, denn so einen Kerl wie mich kriegt die in ihrem Alter – und wie die aussieht – nicht ein zweites Mal erwischt. Kannst du mir mal sagen: "Woran hat es der gefehlt? Die hatte doch bei mir alles - vom Fiesta bis zum Taschengeld.